19 Aralık 2011 Pazartesi

Fısıltılar

- Baba!
- Çekmiyorum.
- Çekiyosun:)
- Şu aslanla ve müze ile bir fotoğrafını çeksem.
- İstemiyorum.
- Neden?
- İstemiyorum ya!
- Bak eskiden şurada oturma yerleri vardı; küçük bir havuzun etrafında ve yarım ay şeklinde.
- Şurada da çay bahçesi. Onun arka bölümünde bir lokanta. Bayılırdık orada ızgara köfte yemeye; kızarmış patates, pilav, domates ve biberle süslenmiş tabakta... tabii ki geçen gün Migrostan aldığımız nostaljik şişelerin orjinallerinden içtiğimiz kola ile. 
- Gündüz gelirsek, babannem lahmacun yaptırırdı, bir semaver çayla onları yerdik, halam, annem, halan, amcan hep birlikte. Ama babamla akşam gelmek ızgara köfte demekti ve süperdi.:)
- Kandıramazsın beni :)

- Valilik binasının merdivenlerinde çekseydim.
- İs te mi yor um!:))
- Şuradan sular akardı, altlarından rengarenk ışıklar aydınlatırdı. Hatta hatırlat gösterim; tam şurada mahalle arkadaşları ile çekilmiş bir fotoğrafımız var. Fuar döneminde ve temmuzda çekilmiş. Ama siyah- beyaz.
- Abin burayı hep Kiev'e benzetirdi, biliyor musun? Adamın çizdiği kent planlarına şaşardım. İlkokul bire bile gitmiyordu. 
- Hadi gel bir resmini çekeyim:) Çocuklarına gösterir ve anlatırsın belki, buraların eski halini.
- Ye mez ler:))

- Hayırdır:))
- Profil resmi yapabilirim.
- Bloga koymayacaksın ama.
- İstemediğin hangi resmi koydum ki.
- Koyuyosun tabii.
- Hayır koymuyorum.
- Koyuyosun.
- Söyle bir tane o zaman.
-Var.
- Hangisi  söyle kaldırim.
- .......
- Nooldu sus oldun:))
- Bi tur atalım, hem vakit geçer.
- İstemiyorum.
- Tırsıyosun.
- Hayır:))
- Hadi o zaman
- Hem bişeyler içeriz kafeteryasında.
- İstemiyorum, aç değilim.
- Tırsıksın:))
-:)))
-Yeter ya:))
- Dur bunları çekmem lazım.
- Hatta birazdan birisi için bir şey yapacağız. Tam Kurtuluş Yolu üzerinde.
- Adama bak ya, bir de poz veriyor.
- Anladı bizde biraz köpeklik olduğunu:))
- :)))
- Ekmel Bey (Denizer)Samsunu çok seviyor biliyor musun? Her telefon konuşmasında "Buraneroscuğum; Şöyle gökyüzüne başını kaldırıp, bu kutsal şehrin havasından -benim için- derin derin çeker misin?" diyor. O kadar güzel sözler ediyor ki  ben bile her seferinde yeniden anlamlandırıyorum şehri.
- Burası iyi!
- Ne için?
- Ekmel Bey İçin soluyacağız ya havayı.
- Ulan bi sattir kan kusturuyosun ya bana fotoğraf yüzünden:)))
- Bak karşıdaki heykelin yanındaki adama, sanki iki arkadaş sohbet edip kuğulara bakıyolarmış gibi.  - Çekim şunları iki dakika:))
- Ya adam, yeter yaa!:))
- Oturalım mı biraz?
- Hayır, hayvanat bahçesine gidelim.
- Saat kaç?
- İstersen Yalova Gemisinde bişeyler atıştırabiliriz
Fotoğraf çekmeyeceksin ama :))
-Şunları kesin çekmem lazım.:)))
- Ufff:)))
-Ördekler süper de kafaları dışarıda yakalabilsem.
- Asıl şuradakiler bak:))
- Bigün Birtat'tan çeşit yapıp kolalarla buraya gelelim, şu masalarda otururuz.
- Hatta seni acaip yenim:)) 
- En son ne zaman yendin ki:)))
- Yaa sıkıldım valla:)))
- Tamam bitiyor, ama bunları da boş geçmek olmaz di mi:))
- Şimdi trenleri de çekersin... işimiz var:))
- Yok yok çekmiyeceğim, hayvanat bahçesine giriyoruz. :))

- Nooldu, ben adamımı bilmem mi:))
- Napim olumm, söyle kaçar mı bunlar:))
Başlıcam şimdi:((
- Hadi hayvanat bahçesine..:)))
- Girmicem, istemiyorum.:((
- Deminden beri başımın etini yiyodun:)))
- İstemiyorum; orada da iki saat fotoğraf çekersin şimdi.
- Makinayı bana bırakırsan:))

- Hadi şurada iki poz fotoğrafını çekim. Profillik:))
- İstemiyorum:)))
- Bak yıkılır buralar, sonra çok hayıflanırsın:))
- Amcamı arayalım arabadan Lap-Topumu alim, halama gidelim.
- Nerdesin?
- Köprüdeyiz, 15 dakikaya geliriz.




* fotoğraflar Tırtıl'ın makinası Nikon L 23 ile çekilmiştir 17.Aralık.

8 yorum:

  1. Ilk once baska bir ulkeden kareler sandim. Yazinin ilerleyen bolumlerinde anladim ki Samsuuuun:) Ne kadar guzelmis. En yakin zamanda gitmeli gormeli.

    Tesekkurler. Objektifinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. babalar oğullarına neden oyuncak alırmış bilir misin :))

    YanıtlaSil
  3. çektin mi sen ondan haber ver :)))

    YanıtlaSil
  4. Yalnız değilsin La Loba, uzun zamandır dışarıda kalmış Samsunlular da öyle sanıyor:))

    YanıtlaSil
  5. Yoo :)) Yalnız şunun altını çizeyim; şimdiki çocukların oyuncakları benim ilgimi çekmiyor:)

    YanıtlaSil
  6. çektim tabii ki...

    ama sonra sildirildi:))

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP