27 Nisan 2010 Salı

Nisan


"...Bugün, cüzdanıma yer etmiş notları ayıklarken, elime iki kişilik bir bilet geldi; Konakplex, salon 2 , 7.sıra, yer no 7 ve 8... Üzerine 22.04.2006 Vahşi Doğa diye tarih atılmış... Bu, küçük oğulun sinemada ilk film izleyişinin bileti... Şimdi! Sadece aradan geçen iki yıl sonra; o çocuğun, kendi beğenilerini oluşturan bir kimlik olarak, kendi insiyatifiyle bir sinema sitesinde profil oluşturup kendi filmlerine yorumlar yapıyor olmasından daha başarılı ne olabilir ki bir baba için..." Satırlarıyla bitirmişim Hiç Bitmeyen Mutlu Bir Şarkı başlıklı yazımı... Bugün, göz atarken farkettim ki; saklanan ilk tren yolculuğu biletinin tarihi de 23.04.2010...

4 yorum:

  1. :) nasıl da keyifle okumuşum meğerse 'hiç bitmeyen mutlu bir şarkı' yazını ben ve ne güzel çoğaltmış duyguları eklenenler...

    YanıtlaSil
  2. Ahh o aileyle gidilen yazlık sinemalar, çocukça ben biletsiz geçmem diyişler, tamam bu bilet senin ben biletsiz geçiyorum kandırmacaları, sonra arkadaşlarla gidilenler ve sevgiliyle...

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle Sevgili Evren...

    YanıtlaSil
  4. Bazen bir tepeden, durup geçen zamana bakınca neler neler görüyor insan değil mi ama Sevgili Aysema.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP