19 Ocak 2010 Salı

Kemik Sızlatan...

Abdi İpekçi öldürüldüğünde; katiline, onun vasıflarına ve ucuzluğuna bakıp üzülse de durumu kabullenmişti muhtemelen...

Dün, eminim ki kemikleri o gün sızlamadığı kadar sızladı.

Onun kemiklerini sızlatan; sıradan tanımının bile üzerinde abartı bir ünvan gibi duracağı katilin davul zurnalarla karşılanması, en güzel otellerde kahraman muameleleri görerek ağırlanması değildi eminim ki...

Onun kemiklerini sızlatan: Bambaşka bir ahlak ve uslup kattığı medyanın; ülkenin en karanlık döneminin yolunu açanların maşası bir kanlı katilin yıldız muamelesi gören anlarını, pespaye bir magazin uslubuyla uzun uzun haber yaparak onu, değeri olan adam sınıfına yükselten bugünkü haliydi.

4 yorum:

  1. bazen kelimeler nasıl da yetersiz kalıyor, sözlerinin üzerine ayağa kalkıp alkışlamak istiyorum sadece ve bunu anlatacak kelime bulamadığım için kızıyorum kendime...

    medyaya mı? ona hiç kızmıyorum o medyayı bir güç haline getirenin ben olduğumu bildiğim için...
    tepkisiz kalıp şak şaklarımı satış tirajlarıyla gösterdiğim için...

    o medyaya hiç kızmıyorum... ben sadece insana kızıyorum, insanca olanın yanında olmayı bile berecemediği için, insanca olmayana tepkisiz kalabildiği için...

    YanıtlaSil
  2. dyanın ve onun yardakçılarının çok parmağı olduğunu düşünüyorum bu işlerde ..

    ve en çokta bu millet değersiz olanı önemsiz olanı ..baştacı ettikleri için bizler bu haldeyiz..

    YanıtlaSil
  3. Maalesef katilleri yıldızlaştırmakta üstümüze yok .

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel yazmışsın,katılıyorum.

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP