18 Mayıs 2009 Pazartesi

Monica Bellucci,Sophie Marceau ve Kahve



İtalyan Monica Bellucci ve Fransız Sophie Marceau, yeni filmleri "Ne te Retourne Pas"ın tanıtımı için çırılçıplak soyunup Paris Match dergisine kapak olmuşlar.

Sabah, elimde kahve kokusu gazetelere göz atarken bununla ilgili bir haber vardı; ikili, 62.Cannes Film Festivalinde kendi filmlerinin galasında, dergiye verdikleri pozu bu kez kırmızı halı üzerinde basına (giyinik) vermişler.

Sabah haberi okurken erotizmin tadını ve Marceau'nun dudaklarından dökülen ''Monica'nın göğüsleri göğüslerime değdiğinde setteki herkesin ağzı açık kaldı. Sadece fiziksel değil, duygusal olarak da yakınlaştık,'' cümlesinin kelimeler bütünü içinden özellikle göğüsleri göğüslerime değdi bölümü üzerine cinsiyet odaklı olmayan, sadece anla ilgili ne kadar sahne ve ne kadar duygu canlandırılabileceğini ve o duyguların tende yaratacağı gök kuşaklarının tüm renklerini sonsuz sayıda tonlarıyla birlikte düşündüm.

Haberi okurken aklımın şeridinden geçip hissiyatımın not defterlerinden çıkan; bir sevişme başlangıcının insanın kimyasında oluşmaya başlattığı mahrem anların sessiz ve diken diken tonu ve tonun insanı durdurulamaz bir hale sürükleyen, fitilin ilk kıvılcımla buluşma esnasındaki tadıydı.

Sabahın en erkeninde bir seremoni keyfinde hazırlanan günün ilk kahvesinin dudağa değdiği anla, göğüslerin bedene değdiği anın yarattığı heyecanın benzetilebilir olup olmadığını sordum kendime.

Düşündüm ve bir yanıtım var.

Ve merak ettim!.. Hayatla düzüşmeyip sevişmek de içgüdüsel bir tavrın olmuşluk hali midir?


Görsel:Videlec.org

6 yorum:

  1. wonder it was in english

    YanıtlaSil
  2. Şimdi ben bişiy derdim de desem bir suç, demesem ayrı bir konu. Bu konuda ne zaman ağzımı açsam yazdıklarım çok farklı bir biçimde algılanıyor ve bunu malzeme gibi halen kullanıyorlar. O nedenle susayım...

    YanıtlaSil
  3. anlar vardır bir sevişmeden daha fazla etki bırakır; oysa ne ten tene değmiştir ne de nefes nefese... anlar vardır hoyratça sevişmelerle bezenmiş, bir o kadar romantiktir alabildiğine tutkuludur aslında...

    hayattaki anlar da böyledir diye düşündüm altını çizdiklerinin üzerine...

    dudağın bir dudakla öpüşmesinden daha keyifli olabilir bir kahve ile buluşması, (... bazen :)

    içgüdüsel bir tavrın olmuşluk haliyse zevk almak, benim de bir yanıtım var elbet :)

    YanıtlaSil
  4. İnsanın yanıtlarının olması da ,kahvenin dudağa değdiği an kadar lezzetlidir...mi?...benim bir yanıtım var:)))

    YanıtlaSil
  5. bak ben bu soru da doğru cevabı bilemiyorum hiç fark ettin dimi? dur bakımmm mi değil di, sibemol değil, allahım neydi yaaaa fayı denedik yanıt gelmedi, re evet evet re dimi re, doğru yanıt re :))))

    YanıtlaSil

İLETİŞİM İÇİN

laparagas@gmail.com

KATKIDA BULUNANLAR

Blogdaki yazıların tüm hakları La Paragas yazarlarına aittir.
Yazıların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP